FANDOM

Marinette Dupain-Cheng este unul dintre principalii protagoniști ai Miraculos: Buburuza şi Motan Noir. Marinette este un elev în clasa domnișoara Bustier, la Collège Françoise Dupont din Paris, Franța. Acesta aspiră la o carieră de designer vestimentar. Cu miraculosul Buburuzei și puterile conferite de acesta prin Tikki, se transdormă în Buburuza, căpătând puterea norocului și a creației.

AspectEdit

Aspectul fizicEdit

Marinette este jumătate franțuzoaică, jumătate chinezoaică.Are ochii azurii și părul negru, cu accente de albastru, de o lungime medie. Își poartă părul prins in doua codițe.

Imbrăcaminte de civilEdit

Poartă un sacou de culoare gri, o nuanță mai închisă, cu mânecile suflecate. Interiorul sacoului este alb, cu buline roz, și are marginile negre. Pe dedesupt, Marinette poartă un tricou alb cu cusături negre și un design sub guler. Design-ul în sine are flori roz și frunze negre. Poartă pantaloni roz suflecati cu interiorul căptusit in alb cu buline roz, de asemenea. În picioare poartă balerini de un roz deschis, cu talpă de un roșu închis. Aceasta poartă și cerceii, care sunt negri atunci cănd nu este transformată. De multe ori, poartă o poșetă roz deschis cu chingă neagră pe umărul ei drept.

Ca BuburuzaEdit