FANDOM

Trixx [4] este kwami-ul iluziei care este conectat la Fox Miraculous. Cu puterea sa, purtătorul său poate folosi colierul pentru a se transforma într-un super-erou cu tematică de vulpe. El este in prezent latenta in interiorul lui Miraculous in Miracle Box, dar devine temporar activ pentru a ajuta Alya sa se transforme in Rena Rouge in "Sapotis".
Personalitate

Trixx este prietenos, încurajator, înțelept și un bun judecător al caracterului, deoarece identifică cele mai bune calități ale noului său Wielder foarte ușor. El este sincer când ceva îl impresionează, ca și cum Alya își imaginează rapid că o transformă în Fox Miraculous, dar este inteligent să dăruie un sfat bun fără a fi nepoliticos sau blunt.
Similar cu Tikki, Trixx înțelege foarte bine și acțiunile altora după ce misiunea sa încheiat în "Sapotis", când a auzit că Alya a făcut o promisiune de a reveni la Miraculous. El a fost dispus să se întoarcă la colier fără nici o rezistență și, de asemenea, a înțeles dorința arzătoare a lui Alya de a continua să-i ajute pe noii colegi, comentând că cei trei ar face o echipă bună

Aspect Trixx este o creatură mică portocalie cu înălțime de 10 centimetri. [5] Are ochi purpurii, gene pe partea ochilor și doi incisivi ai vulpei. Un pahar de culoare maro închis este deasupra fiecărui ochi, care apare ca sprâncenele. El are urechi lungi, asemănătoare vulpilor, cu insule albe și vârfuri negre și muchii, și are o coadă flexibilă, cu un vârf alb. Antebrațele și picioarele inferioare sunt negre, iar fața corpului și zona din jurul gurii sale sunt albe.

abilităţi
Trixx este capabil să zboare, să leviteze, să treacă prin obiecte solide și să poarte obiecte care sunt mai mari și / sau mai grele decât el.
Ca un kwami, Trixx dă purtătorului puterea de iluzie și îi transformă într-un super-erou cu tematică vulpe prin intrarea în Fox Miraculous. Ori de câte ori purtătorul folosește Mirage, Trixx începe să-și piardă puterea și, în cele din urmă, se detransformează în aproximativ 5 minute. Apoi, Trixx trebuie să se reîncarce prin mâncare.